Monday 16 May 2011

alamak =.=

2ND DAY PRAKTIKAL..

msing2 sebok ngan keje msing2... mklumla ari nie de sesi temuduga tuk sesape yg nk mohon keje..
dlm sebok2 tuh sempat ag sowg staf nie dr la pg smpi ke abes ofis hour duk melangut jer ngan facebook...
adoiii...mkn gaji bute ke hakak??hihihi

td byk gak keje yg aku wat..
siapkan bku laporan, wat surat, semak data tanah cam2 la...
yg xley blah tuh de ke ptut suh aku wat tag nme tuk tmpal kat fail...bkn keje aku kot...
klu suh fotostat tuh bley la jgak...
hurmmm....

1st time wat keje2 ofis haiihhh 3kali bru sempurna...
hahaha...bygkan setiap keje yg aku dpt sume nye aku wat silap...
nebes kot...besela...hikhikhik

tp akak2 ngan abg2 opis sume bek2...
klu de yg xkene tuh normal la..xmesra lagi...klu da rapat kang pecah la opis ngan sore aku...
hahahaha..
ermm..da la..
mls nk talking2 too much...haha
bes kat cni jer kot..
dadaaa frenz..^_^

2 comments:

  1. biasa la tu...kerjekan...F sntiasa dihati..hahah..ape2 pon slmat bekerja,,,buat kerje yg disuruh jgn merungut..heheh...smua kerje tu pnglaman...

    ReplyDelete
  2. hahaha...dh abes dh pom...7mggu jer pom..:)

    ReplyDelete